taarten workshops kinderfeestjes vrijgezellenfeestjes

Op zoek naar een leuke,lekkere en bijzondere taart.
Ik maak taarten voor elke gelegenheid, verjaardagen, bruiloften, feestjes, geboortes, enz.
de taarten worden met een of twee lagen vulling naar keuze gevuld.
Daarna bekleed ik de taart met fondant, of marsepein of een combinatie van.
Alles kan alles mag.
Vind je het leuk om een keer een workshop taartdecoratie te volgen, dan kan je bij mij terecht. Je kan bij mij een workshop volgen op een aangegeven dag. En als je met minimaal vier personen bent en je woont in de omgeving van Beuningen/Nijmegen? kan ik ook gezellig naar jullie toe komen.
Er zijn verschillende workshops die gedaan kunnen worden. Als de workshop bij jullie thuis is neem ik alle materialen mee het enige waar jezelf voor hoeft te zorgen is een ruime tafel, koffie en thee.
Komen jullie naar mij dan heb je aan goede zin voldoende. Na afloop neem je, je zelfgemaakte taart mee in een doos.< br />
Geef je nu op voor de workshop ouder-kind op 30 september of op 28 oktober voor meer info kunt u altijd bellen of een mailtje sturen
meer info

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Kinderfeestjes

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger