Mozaiek een spiegel op je kinderfeestje,Vleuten,Maarssen eo

Binnenkort een jarige dochter die op haar kinderfeestje graag iets creatiefs wil maken?
Welllicht is dit een leuk idee: SPIEGEL MOZAIEKEN

De kinderen mogen zelf, naar eigen inzicht en smaak, de spiegel vol gaan leggen met mozaiek steentjes in verschillende kleuren, vervolgens wordt alles vast gelijmd.
Omdat de lijm goed moet drogen, minimaal 24 uur, wordt het voegmiddel meegegeven aan de kinderen die deze thuis kunnen voegen, inclusief een duidelijke uitleg.



  • Minimaal 6 kinderen.
  • workshop kost 11,50 euro pp
  • geschikt va 7/8 jaar
  • De workshop duurt ongeveer 1,5-2 uur

  • De workshop wordt gegeven bij de jarige thuis, de eerste 15 km va mijn woonplaats Vleuten zijn voor mijn rekening, daarna zijn de kosten 0,20 cent per km. De workshops worden gegeven van maandag t/m vrijdag,óók in school vakantie's.Overige workshops die ik geef op kinderfeestjes zi jn:-memoborden maken - spaarpot, vogelhuisje, dieren beplakken- mini foto boekjes maken - zeepjes gieten / zeepketting maken - sieraden maken, oa Hello Kitty kralen.Vraag me gerust om meer info en foto's, kijk hierboven naar mijn gebruikersnaam en je weet waar je mijn pagina kan vinden, allemaal kleine letters gebruiken. Voor iedereen die buiten deze regio woont verwijs ik graag naar de "doe het zelf" pakketten. Groetjes Nathalie DE LEUKSTE KINDERFEESTJES BIJ JE THUIS: Vleuten,Maarssen, Houten, Woerden, Kamerik, Montfoort,de Meern,Leidsche Rijn, Nieuwegein, IJsselstein, Vianen etc

meer info

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Kinderfeestjes

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger