Creaieve kinderfeestjes in Almere en omgeving

Aangeboden: Creaieve kinderfeestjes in Almere en omgeving Prijs: Zie omschrijving

Is uw zoon of dochter bijna jarig? Bent u op zoek naar een leuk feestje waar de kinderen lekker creatief aan de slag kunnen? Heeft u geen zin om met de kinderen de deur uit te gaan?

Ik kom graag naar u toe om een onvergetelijk kinderfeestje bij u thuis te organiseren. Ik breng alles mee, materialen en tafelzeilen, u hoeft alllen te zorgen voor tafel(s) en stoelen. De kinderen kunnen ongeveer 2 uur lang knutselen aan een creatie die ze na afloop mee naar huis kunnen nemen.

Er kan gekozen worden voor o.a. de volgende activiteiten:
- vogelhuisjes beschilderen en/of versieren
- kussenslopen, vliegers of paraplu beschilderen
- spaarpot beschilderen of versieren
- bekers beschilderen
- mozaïeken
- armband maken
- bouwpakket vliegtuig of auto maken
en nog veel meer.

De activiteiten zijn geschikt voor jongens en meisjes vanaf ongeveer 4 jaar. De activiteiten worden op de leeftijd van de kinderen aangepast.
De kosten voor een kinderfeestje zijn afhankelijk van de gekozen activiteit vanaf € 10,00 per kind. Bij mij geen minimaal of maximaal aantal kinderen, of het een groep van 4 of van 15 kinderen is, ik kom gewoon naar u toe.
Wilt u het feestje toch liever bij mij doen, dan is dit ook geen probleem.
Buiten Almere worden er reiskosten in rekening gebracht.
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Kinderfeestjes

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger