Schminker, voor op kinderfeestjes en evenementen.

Aangeboden: Schminker, voor op kinderfeestjes en evenementen. Prijs: Zie omschrijving

Ik grimeer en schmink op en voor feesten, kinderfeestjes, (fantasy)evenementen en voor mensen die een mooie en bijzondere foto willen.

De mogelijkheden zijn oa:
- Full face design + foto`s
(mooi en uitgebreid schminkgezicht waar extra veel aandacht aan is besteed, speciaal voor een mooie en unieke foto`s)
- Full face design normaal
(het hele gezicht, heel gebruikelijk bij kinderfeestjes, feesten ed)
- Cheek- art
(leuke vlindertjes, figuurtjes en dergelijken op de wangen, heel gebruikelijk bij kinderfeestjes, feesten ed)
- Tatoo- art
(tatoo achtige schilderingen op armen, benen, in de nek en dergelijke, gebruikelijk voor kinderfeestjes feesten ed)
- Bellypaint (45,- euro per bellypaint)
(schildering op de buik tijdens zwangerschap)


--------
NIEUW:Ik ben begonnen met een combinatie dienst waarin ik schmink én een mooi kleurrijke splitzijde draden om een streng haar heen draai bij de meiden. Zie het voorbeeld op de 2de foto. Dit kost ongeveer 5 tot 10 minuten per kind, wat natuurlijk afhankelijk is van de lengte van het haar. De kleuren kunnen natuurlijk vrij gekozen worden door het kind zelf. Ik vraag hiervoor 5 euro per kind.


---
(vanaf 7 Januari tot midden Februari ben ik niet beschikbaar)
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Kinderfeestjes

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger