Huur een verjaardag themakist "ELFJES"/meisjes 4 t/m 7 jaar

Aangeboden: Huur een verjaardag themakist "ELFJES"/meisjes 4 t/m 7 jaar Prijs: € 50,00

Huur een verjaardag themakist "ELFJES" / meisjes ; 4 t/m 7 jaar

Hiep hiep hoera !

Mag ik u eerst feliciteren...met het vinden van het leukste idee om een verjaardagsfeestje te vieren !
U huurt voor uw kind een themakist die vol zit met verkleedspullen, en andere leuke spullen. Allemaal in het thema ELFJES. Daarbij krijgt u een draaiboek en een boek vol met spelletjes. Heeft u advies nodig, of hulp op de dag zelf ? Graag help ik u ! Uw kind zal volop genieten van het feest ! En zich op en top ELFJE voelen......
Een verjaardag om nooit meer te vergeten ! Neem eens contact op en ik help u graag !

PS: de themakist kunt u ophalen, en ik verhuur in de provincie Groningen.

Kijk ook eens bij mijn andere advertentie's !
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Kinderfeestjes

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger