MEGA MINDY verjaardagsfeest verkleedspullen kinderfeestje

Voor een leuk Mega Mindy verjaardagsfeest bied ik een 6-tal (zelfgemaakte) gele cape-jes aan met (kartonnen) masker en eventueel slingers en versieringen.....

Heb voor mijn dochtertje een Mega Mindy verjaardagsfeestje georganiseerd en heb cape-jes zelf genaaid (koordjes rafelen een beetje, maar zijn nog prima te gebruiken). Omdat niet iedereen ze mee naar huis heeft genomen heb ik er nog 6 over. Overigens had mijn dochterje zelf haar eigen Mega Mindy verkleedpak aan!

Ook heb ik nog een slingers en posters van Mega Mindy en -indien je wilt- een paar leuke tips voor aankleding tafel en spelletjes!

Wil jij ook een superleuke Mega Mindy party organiseren, doe dan snel een reeel bod (vergelijk bijv. 'verkleedkisten te huur'; deze kosten min. Euro 25 en moeten weer compleet retour gegeven worden!)!

Kijk ook een bij mijn andere advertentie's, ook voor leuke kinderkleding. Alle prijzen zijn exclusief verzendkosten (PostNL tarief).
meer info

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Kinderfeestjes

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger