kinderfeestje sieraad maken workshop armband schminken

Zoek je ook een leuk creatief kinderfeestje?

Dan ben je bij mij aan het juiste adres.
Ik werk met vol enhousiastme met kinderen en vind het supper creatief bezig te zijn!
Vind je het leuk om met je feestje een mooie armband te maken?
Dat kan ik kan ook schminken en glitter tatoo's zetten.
Een leuke combinatie voor een geslaagd feestje!

Kosten 12,50 per kind incl drinken en iets lekkers)
schminken 17,50 p.uur (in combinatie met workschop max 7 kinderen in een uur.)
Glitter tatoo €2,- per kind.
Kan op lokatie of bij mij thuis.
voor vragen mag je altijd mailen!!

Als het op lokatie is komen er nog wel reiskosten bij.
Ik werk in omgeving : Arnhem, duiven , westervoort, zevenaar, groessen, huissen, bemmel, oosterbeek.
meer info

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Kinderfeestjes

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger