Schminken tijdens een kinderfeestje of evenement.

Hallo

Ik ben Annemarie Bossers en ik kom uit Oosterhout NB.
Ik schmink sinds 2 jaar kinderen en volwassenen. Dit doe ik met heel veel plezier. Na een aantal cursussen gevolgd te hebben, ben ik het blijven doen.
Tijdens Evenementen en kinderfeestjes, laat ik een kind weer blij vertrekken. Kosten voor het schminken zijn per uur. Ook komen er nog reiskosten bij 0,19 euro per km retour, binnen Oosterhout NB geen reiskosten.
Tijdens kinderfeestjes is er tegen meerprijs ook een mogelijkheid om glittertattoos te maken.

De tijden en dagen dat ik beschikbaar ben is: Op vrijdagavond, zaterdag en zondag voor kinderfeestjes en evenementen.
Heb je interesse, kan je contact opnemen met mij voor meer informatie. Het telefoonnummer is 06-42117636 of 0162-461335.
@mail is dathocreatie@gmail.com
Groetjes Annemarie Bossers
meer info

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Kinderfeestjes

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger