Numbers Up MB spellen (3x) Behendigheidsspel. kinderfeestje

Numbers Up MB spellen (3x) Behendigheidsspel.Leuk spelletje om bv. te gebruiken op een kinderfeestje of misschien ook wel leuk om te oefenen met cijfers en snelheid. Het is namelijk de bedoeling dat je zo snel mogelijk alle cijfertjes op de goede volgorde op de vakjes plaatst, liefst voordat de tijd om is. Ik heb het zelf altijd op een iets andere manier gebruikt, als spelletje op een kinderfeestje, dan klokte ik met de stopwatch. Van één spel is het tijdsmechaniekje niet helemaal meer in orde en is er ook geen doos meer. Dit spel mag dan ook voor een minder bod weg. Bieden op deze advertentie is voor het spel met doos, anders even mailen. Ik heb heel veel spellen die gebruikt kunnen worden voor bv. een kinderfeestje, zie alle advertenties adverteerder en zie daar ook voor meer informatie. . Kan verzonden worden als pakketpost, via PostNL is dat 6,75 (2012) en via DHL is dat 5,50. Bij afname van meerdere dingen, wil ik altijd moeite doen om te kijken of het zonder verzendkost en kan. Ik kan het bv. meenemen naar Wageningen en Arnhem en ook op te halen in Beek en Donk bv.
Ik heb diverse gezelschapsspellen op Marktplaats staan, diverse soorten; bordspellen, behendigheidspellen. Een aantal daarvan zijn heel geschikt om te spelen op een kinderfeestje bv.
Ik heb ook veel Lego en legpuzzels op marktplaats staan, binnenkort komen ook advertenties met kinderboeken.
meer info

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Kinderfeestjes

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger