set 46 mini kaartje kinderfeestje

Ik heb diversen 3d plaatjes en setjes met achtergrond te koop om u kaart makkelijk en snel af te werken. ik kan ook kaarten voor u maken van de geknipte plaatjes, dan zijn ze 0,75 incl. envelop.
Ik zet er bijna elke dag andere plaatjes op, zit er toch niets tussen met wat u zoekt, dan kunt u mij altijd mailen, ik heb duizenden knipvellen op voorraad en kan dus kijken voor u of ik het heb. ik ga het dan knippen en plakken voor u.
 
U kunt bij mij opsparen, ik noteer dan alles waar op u heeft geboden, als u wil afrekenen, mailt u mij gewoon.
Mocht u niet willen bieden, kunt u mij ook een mail sturen, met de nummers ook de a/b/c etc erbij vermelden en graag ook kerst vermelden, dank u.
De verzendkosten zijn voor de koper, ophalen kan natuurlijk ook altijd.
Groetjes Tanya
meer info

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Kinderfeestjes

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger