Ballonen+schmink clown kiekeboe 26 feb beschikbaar!

Aangeboden: Ballonen+schmink clown kiekeboe 26 feb beschikbaar! Prijs: € 75,00

Hallo allemaal,Heeft u een feestje binnenkort in de regio Rotterdam???Dan kunt u mij boeken.Ik ben in het weekend beschikbaar.
Ik heb al vele opdrachten gehad onder andere: Scholen bso's kinderdagverblijven, speeltuin, en een hoop kinderfeestjes

De prijs van 75,- is all in in een straal van 20 km van Rotterdam PER UUR!!.
Ballonvouwen:Ik vouw veel verschillende dingen zoals: vis,zwaard hond, konijn,papegaai,zwaan..........Dansen: Ik kan mijn eigen cd meenemen om op leuke liedjes met de kinderen gaat dansen.Schminken: prinses,vlinder,piraat,mega mindy,tijger,clown.............en nog veel meer.
Op kinderfeestjes kan ik ook de kinderen entertainen met spelletjes, wat te denken van Ballonnetje leggen,spijkerpoepen,eierrace en nog veel meer leuke dingen.Kijk ook eens op mijn hyves..........tik clown kiekeboe in en je komt zo op mijn hyvespagina!!!
Op de volgende dagen ben ik al geboekt:

februari bijna vol, alleen nog op 26 februari maar er is een optie genomen op deze datum!

maart bijna vol, alleen 19 en 20 maart plek

April: geboekt op: 2, 3 en 30 april

mei: 14 en 22 mei niet beschikbaar.

In juli en augustus heeft clown kiekeboe vakantie!

Dus wilt u mij nog boeken wees er snel bij!!!


Groetjes clown Kiekeboe
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Kinderfeestjes

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger