Clown Niekie, Alkmaar

Clown Niekie, Alkmaar Prijs: € 170,00

Alkmaar
Clown Niekie is een clown met een rode neus. Nou ja zou je zeggen, wat is daar nu zo bijzonder aan? Die heeft toch elke clown. Ja, dat klopt, en deze neus is zo speciaal dat ik verder niet geschminkt ben. Zelfs mijn clownsjuf is verliefd op mijn neus. En naast mijn neus breng ik ook mijn lach mee. Clown Niekie is een clown met een aanstekelijke lach. Clown Niekie staat met een open hart in het leven. Ik zeg ja tegen alles wat op mijn clownspad komt. Liefde en aandacht voor de kinderen is wat bij mij hoort. Ik kijk vooral naar wat er om mijn heen gebeurd; dat neem ik mee in mijn spel. Een kind wat iets vraagt, een blik, een houding of een gekke situatie, het maakt niet uit. Inspelen op wat zich aandient is mijn motto. Met veel lol, liefde, passie en plezier kleur ik graag elk feest. Met actie, spel en ballonnen ga ik lekker met de kinderen aan de gang. Dit alles samen met mijn lach, mijn hart en mijn rode neus deel ik graag met iedereen om mij heen. Tot clowns en vrolijke groeten van clown Niekie
Kosten: 170 euro per uur, 85 euro voor ieder volgend uur.
Meer info >>

Prijzen:
€ 170,00 per uur voor maximaal 20 kinderen. Bij 20-30 kinderen is een toeslag van toepassing van € 45,00. Voor elk kind maak ik als speciale herinnering aan uw feest een mooie kleurige gevouwen ballon aangepast aan uw thema, kleur of ideeën. Bij meer kinderen is de prijs op aanvraag. Tweede uur of meer € 85,00 Exclusief reiskostenvergoeding € 0,25 per km v.v. vanaf Alkmaar. Bij meer reistijd dan één uur is de toeslag € 30,00.
Exclusief Sinterklaas, Kersttoeslag of officiële feestdag € 45,00.
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Kinderfeestjes

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger