fotoshoot kinderfeestje cd met alle foto's+1 afdruk

fotoshoot kinderfeestje cd met alle foto's+1 afdruk Prijs: € 15,00

Op zoek om iets te doen voor een kinderfeestje. Ik geef fotoshoots die 2 uur duurt. Make-up en spiegel heb ik staan waar de kinderen zichzelf en een beetje hulp van mij mogen opmaken. Ik heb 5 achtergronden, 4 kleuren en een gravity achtergrond. Ze mogen zelf weten hoe of wat, met wie ze op de foto willen, maar natuurlijk geef ik ook tips. Boa's, brillen, hoeden, paraplu's, barok stoelen, doeken, waaiers etc mogen ze uitzoeken om mee op de foto te gaan. Tussendoor kunnen ze drinken en snoep pakken.
De kosten zijn 15 euro per kind en ieder kind krijgt een cd'tje met daarop de foto's + 1 afdruk. Minimaal 6 kinderen max. 13 kinderen.
Mocht je verder vragen hebben dan kan je mij altijd bellen of mailen. info@fotostudiojacqueline.nl of
tel:06-14637325

Groetjes jacqueline
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Kinderfeestjes

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger