Schminken op uw KinderFeestje!

Schminken op uw KinderFeestje! Prijs: € 25,00

Schminken op uw KinderFeestje!
€ 25,- per uur.

Schminken:
Graag kom ik naar uw locatie om de aanwezige kinderen om te toveren tot prinsessen, piraten, vlinders etc...
CoolSchminkFeest werkt uitsluitend met de beste schminkmaterialen, geheel op waterbasis.

Glittertattoo:
Tevens is het mogelijk om het schminken te combineren met een Superleuke Glittertattoo.
De kinderen kiezen zelf een sjabloon en kleuren cosmetische Glitters en hebben zeker 3-7 dagen een leuk aandenken aan uw CoolSchminkFeest.
De cosmetische glittertattoos zijn dermatologisch getest en zijn gemakkelijk te verwijderen met alcohol en olie.

Nageltjes lakken en versieren:
NIEUW!!!!!!!! Bij CoolSchminkFeest is het nu ook mogelijk om de nageltjes van de meiden te lakken en te versieren d.m.v. lak, stripers, nagelstickers, glitter en strasssteentjes.
Of willen de meiden een leuke nagellak- en/of nailartworkshop, alles is mogelijk vraag naar de mogelijkheden.


Beauty Feest (alleen voor echte meiden, vanaf 4 jaar) complete pakket;
- Schminken
- Glittertattoo
- Nageltjes lakken en versieren (gekozen lakje mag mee naar huis)
- Leuke lipgloss cadeau (in de favoriete kleur).


In de regio Zaanstad kom ik kosteloos naar u toe en buiten deze regio bereken ik mijn reiskosten.
Mailt u mij vrijblijvend voor meer informatie.
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Kinderfeestjes

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger