Origineel kinderfeestje? Make-up workshop van Oriflame!

Origineel kinderfeestje? Make-up workshop van Oriflame! Prijs: € 7,50

Op zoek naar een origineel idee voor een kinderfeestje voor uw dochter?
Wat dacht u van een make-up feestje van Oriflame?

Mijn naam is Tamara en ik ben werkzaam als schoonheidsadviseuse voor Oriflame. Dit is een Zweeds cosmetica bedrijf. De producten van Oriflame zijn op natuurbasis gemaakt en niet op dieren getest. Tevens hanteren wij een 30 dagen niet-goed-geld-terug garantie.

De kinderfeestjes van Oriflame zijn geschikt vanaf 6 a 7 jaar.
Wat gebeurt er op zo'n feestje? De stoel van de jarige wordt versierd met ballonnen en slingers. Er wordt van elk kindje een foto vooraf gemaakt zonder make-up. We reinigen natuurlijk eerst het gezicht en brengen daarna een lekker maskertje aan. Deze laten we even inwerken en halen het er dan af met een warme doek. Daarna brengen we een dagcrème aan en kunnen we met de make-up beginnen. Spiegeltjes staan op tafel, dus de meiden kunnen heerlijk zelf tutten, maar als ze willen kan ik ze ook helpen. Na de make-up kunnen ze de nageltjes nog even lakken en de haren mooi maken en dan zijn ze klaar! Achteraf maak ik nog van elk kindje een foto met make-up. Deze foto's zal ik mailen zodat ze uitgeprint of doorgestuurd kunnen worden naar de andere kindjes en/of hun ouders.

Als laatste doen we ook nog een Oriflame Bingo. Voor degene die haar bingokaart vol heeft, krijgt een leuk cadeautje!

Dit alles duurt ongeveer 2 uur. De kosten bedragen € 7,50 per kind. Dit is inclusief het gebruik van alle producten, een cadeautje voor de jarige en een goodiebag voor alle kinderen met een kleinigheidje erin.

Voor de kinderfeestjes hanteer ik nog de volgende voorwaarden:
- minimaal 8 kinderen
- afstand vanaf mijn woonplaats maximaal 20 kilometer

Wanneer er minder kinderen zijn of de afstand groter is en u toch graag een kinderfeestje wilt organiseren, kunt u altijd contact met mij opnemen voor een prijsopgave.

Wilt u meer informatie of mocht u het ook leuk vinden om voor uw dochter een kinderfeestje te boeken, neem dan gerust contact met mij op!

Met vriendelijke groet,

Tamara de Bruin
Schoonheidsadviseuse Oriflame
Email: tamara_oriflame@hotmail.com

Wij geven ook GRATIS diverse workshops bij u thuis zoals bijvoorbeeld make-up avonden, huidverzorging, voet- en handverzorging, bruidsmake-up, vrijgezellenfeestjes, moeder & dochteravonden, wellness & beauty, feel good / aromatherapie.

Kent u Oriflame al en wilt u alleen producten bestellen zonder een workshop? Ga dan snel naar mijn beautyshop: http://tamaradebruin.beautyshop.oriflame.nl
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Kinderfeestjes

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger