Entertainment voor zorgcentra

Aangeboden: Entertainment voor zorgcentra Prijs: Op aanvraag

Mocht U nog eens op zoek zijn naar Entertainment voor Uw bewoners, dan bent U bij mij aan het goede adres. Ik heb ik het verleden al meerdere malens optredens verzorgd in Bejaardentehuizen, verzorgingstehuizen, etc.

Mijn repertoire bestaat voornamelijk uit nummers van o.a. Frank Sinatra, Dean Martin etc. Samen met mijn dochter Robina zing ik ook enkele duetten.

Mocht u mij willen boeken dan neem ik mijn eigen zanginstallatie mee. Ook zal ik tijdens de middag/avond enkele filmopnames en foto's maken, die U dan op een DVD toegestuurd krijgt.

Voor meer informatie en of boekingen kunt U mij altijd even mailen (ans@abtproducts.nl) of bellen op 0570 513214.

Met vriendelijke groeten,

Jack Souilljee
Deventer
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Kinderfeestjes

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger