Schminken Glittertattoos Workshops Kinderschilderijen

Aangeboden: Schminken Glittertattoos Workshops Kinderschilderijen Prijs: Op aanvraag

Schminken, Workshops, Feestjes, Glitter tattoos en Kinderschilderijen


Kinderschilderijen

Mijn schilderijen zijn te zien bij Natuurlijk Wonen in Schagen en bij Sunny &Djive in Schoorl. Uiteraard ook zeer veel voorbeelden op mijn site


Tijdelijke Tattoos

Glitter tattoo, een waar sieraad voor jong en oud. U heeft er 3 tot 7 dagen plezier van.

Kenji tattoo, een prachtige tattoo afgewerkt met strass steentjes en hoogwaardige glitters.
U heeft hier ongeveer 3 dagen plezier van.

Ik ben graag aanwezig op uw feestje of evenement. De glitter en kenji tattoos zijn echte eye-catchers voor jong en oud ! Combinatie van beide ook heel goed mogelijk.Kosten €40,- per uur ongeacht het aantal tattoos.Voor meer info kunt u altijd vrijblijvend contact met mij opnemen.

Schminken is altijd een feest!

Bedrijfsfeest, jubilleum, opening of een verjaardag.......Ongeacht welke gelegenheid, ik kom ter plaatse schminken! Elk feest of evenement wordt kleurrijk door de kinderen die worden omgetoverd in tijgers, prinsessen, vlinders en piraten. Ik werk met de merken Superstar, Party Xplosion, Diamond FX en Eulenspiegel. Ik neem altijd veel voorbeelden mee waaruit de kinderen kunnen kiezen zodat ik alleen maar blije gezichten zie!
Voor de mogelijkheden en tariefen kunt u een kijkje op mijn site nemen, onder de rubriek schminken.
Daar vind u ook vele foto's van feestjes en andere festiviteiten in de fotogalerij. In mijn gastenboek kunt u diverse ervaringen lezen.

Zelf schminken, kom gezellig een workshop volgen!

U kunt bij mij ook diverse workshops volgen, o.a.'Schminken voor beginners'. Voor deze workshop heeft u geen enkele ervaring nodig. Ik leer u in 3 uurtjes de fijne kneepjes van het schminken. U kunt dan thuis zo aan de gang. Het gebruik van het benodigde materiaal is tijdens deze workshop inbegrepen.
Indien u besluit schmink aan te schaffen, kan ik voor u een basis pakket verzorgen. Hierin zitten de basiskleuren, kwast, sponsjes en glitters.
In mijn agenda staan diverse datum, liever een andere datum prikken of een workshop op lokatie, neem vrijblijvend contact met mij op.


Maandag 29 november
Maandag 13 december workshop "Schminken Compleet' Aanvang 10.00 tot 17.00 uur, u leert alle basis technieken s'morgens en na de lunch gaan we de hele gezichten behandelen. Deze dag incl. alle drankjes, lunch en een basis doosje €75,- p.p.

Gezellig dagje of avondje creatief bezig zijn?

Vriendinnen-, zussendag of een uitje met collega's. Kom schilderen of schminken!Geen zin om zelf iets te doen, laat onder het genot van een glaasje een oogverblindende glitter tattoo zetten.
Er is veel mogelijk, bijvoorbeeld met lunch of hapjes en drankjes. Ik maak graag vrijblijvend een offerte voor u.
Ik kan groepen ontvangen tot 10 personen. Voor persoonlijke ervaringen kunt een kijkje nemen in mijn gastenboek op mijn site.


Kinderfeestjes

Voor een kinderfeestje zijn er diverse mogelijkheden, schilderen in mijn altelier, geschminkt worden op het feestje bij u thuis. Kijk voor de mogelijkheden op mijn site.

Neem gerust een kijkje op mijn site om te zien wat er mogelijk is en lees in mijn gastenboek de ervaringen van klanten die u voor gingen.

Vriendelijke groet,

Cisca de Wolf

www.cissysart.nl

meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Kinderfeestjes

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger