clown fratso voor de 3 noordelijke provincies

clown fratso voor de 3 noordelijke provincies Prijs: Op aanvraag

Mijn naam is Fratso, een clown, die kan kijken, luisteren, lachen, reageren, op de reacties van het publiek, kleine dingetjes laten gebeuren, een hand in een mouw, eruit, er weer in, verlegen zijn, schrikken, verbaasd zijn, trots, boos zijn, moe, verdrietig zijn, huilen, muziek, confetti, 'n ballon, een stoel, een doek, 'n trap, 'n stuk w.c.papier, vallen ........ dat is optreden.
Mijn optredens zijn dus nooit hetzelfde, zoals geen dag hetzelfde is.
Sinds 1979 ben ik al clown.
Ik verzorg een optreden van 50 minuten op feestelijke gebeurtenissen voor kinderen (tot 8 jaar) en voor verstandelijk gehandicapten en op braderieen en recepties verzorg ik een rondloopoptreden (tijdsduur in overleg), dat ook geschikt is voor volwassenen.
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Kinderfeestjes

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger