De Ballonnenfee, leuke ballonfiguren voor elk feest!

De Ballonnenfee, leuke ballonfiguren voor elk feest! Prijs: € 50,00

Op zoek naar leuk entertainment voor uw kinderfeestje, verjaardag, kraamborrel, bruiloft, communiefeest, jubileum of (opening) bedrijf?
Verkleed en geschminkt als een echte Fee maakt de Ballonnenfee verschillende leuke ballonfiguren zoals natuurlijk het hondje, maar ook vlinders, muisjes, lieveheersbeestjes, papegaaien, dino's of helicopters en nog vele andere figuren!

Na 10 jaar ervaring in de kinderopvang richt ik me nu puur op het vermaken van kinderen.
Kijk gerust eens op mijn website om een volledig beeld van mij te krijgen!

Tevens kunt u mij inhuren voor schminken en/of het huren van themakisten…

Tarieven
Ballonvouwen 50 euro eerste uur, 40 euro volgende uren
Schminken 35 euro per uur
Themakisten 49,50 euro
In een straal van 10 km om Valkenswaard geen reiskosten, daarna 0,30 euro per km retour.
Na 20:00 uur wordt het avondtarief van 10 euro extra per uur berekend.
Vanaf 1 juli 2011 zal mijn uurprijs voor het ballonvouwen 60 euro worden, de volgende uren 50 euro en 40 euro voor het schminken.

Enthousiast? Bel of mail me !
De Ballonnenfee maakt van u feest een sprookje!!!

Trefwoorden: Ballon figuren, ballondieren, ballonvouwen, ballonfiguren, modelleerballonnen, ballonnenclown, ballonnen
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Kinderfeestjes

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger