fotoshoot kinderfeestje alle foto's op cd+ 1 afdruk

fotoshoot kinderfeestje alle foto's op cd+ 1 afdruk Prijs: € 15,00

Op zoek om iets te doen voor een feestje?

Ik geef fotoshoots voor kinderen en tieners in mijn fotostudiootje. De fotoshoot duurt 2 uur. Kinderen mogen zichzelf opmaken en natuurlijk help ik ook een beetje.

Er zijn 5 verschillende achtergronden en ze mogen zelf weten hoe of wat of met wie ze op de foto willen. Maar natuurlijk heb ik ook tips. Er zijn boa's, brillen, hoeden, doeken, lijsten, barok stoelen etc. waarmee ze op de foto mogen.

De kosten zijn 15 euro per kind en ieder kind krijgt een cd'tje met daarop de foto's + 1 afdruk. minimaal 6 kinderen max. 13 kinderen. Ze krijgen het cd'tje niet meteen mee naar huis omdat ik nog een aantal foto's bewerk. Dit duurt ongeveer 2 weken.

Er staat drinken en snoep dat ze tussendoor mogen pakken.

De feestjes zijn iedere dag te boeken behalve op zondag.

Mocht je verder vragen hebben dan kun je mij bellen op nummer 06-14637325 of mailen naar info@fotostudiojacqueline.nl

Misschien tot ziens. groetjes jacqueline
www.mijnfotofeestje.nl
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Kinderfeestjes

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger