Kinderfeestje vieren vol glitter en glamour!!!

Kinderfeestje vieren vol glitter en glamour!!! Prijs: € 9,00

Wil je een kinderfeestje of meiden-middag geven vol GLITTER en GLAMOUR???
Omgetoverd worden in een mooie PRINSES of GLAMOUR-GIRL???
Dan kan je bij mij terecht!Ik ben kapster Nathalie en ik kom bij je thuis met mijn koffertjes vol frutsels,klemmetjes,elastiekjes enz. om jullie een mooie glamour-look te geven.
Van opsteken tot invlechten, krullen maken of steilen, het is allemaal in overleg met jullie mogelijk.
Voor de wachtende kinderen heb ik (glitter)make-up en allerlei kleuren nagellak bij me, dat evt. door een ouder/verzorger aangebracht kan worden of als je creatief bent mag je dit natuurlijk ook zelf doen.

Voor de jarige heb ik natuurlijk een leuke attentie:
Je hebt de keuze uit een leukeGLITTER-TATTOO(blijft 3 tot 7 dgn. zitten) of je kiest voor een FELGEKLEURDE EXTENSION(blijft 3 tot 5 mnd.zitten). Dit is uiteraard ook mogelijk voor de andere kinderen!
Voor meer info. en leuke ideeën kunt u mailen of bellen:
Nathalie: 06-22442065

PRIJZEN:
Per kind €9,00
glitter-tattoo €2,00
felgekleurde extension €2,50

Tijdsduur feestje: 2 uur (vanaf minimaal 6 kinderen).

Werkzaam binnen een straal van 20 kilometer.Reiskosten worden apart in rekening gebracht.
Afspraken dienen 24 uur van tevoren geannuleerd te worden, helaas worden anders de kosten in rekening gebracht.
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Kinderfeestjes

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger