Ballon en schmink clown kiekeboe!

Ballon en schmink clown kiekeboe! Prijs: € 75,00

Hallo,
Heeft u een feestje binnenkort in de regio Rotterdam???Dan kunt u mij boeken.
Ik ben in het weekend beschikbaar.

Ik heb al vele opdrachten gehad onder andere: Scholen bso's kinderdagverblijven, speeltuin, en een hoop kinderfeestjes

De prijs van 75,- is all in in een straal van 20 km van Rotterdam PER UUR!!. Na 20 km 0.30 ct per kilometer.

Ballonvouwen:Ik vouw veel verschillende dingen zoals: vis,zwaard hond, konijn,papegaai,zwaan..........
Dansen: Ik kan mijn eigen cd meenemen om op leuke liedjes met de kinderen gaat dansen.
Schminken: prinses,vlinder,piraat,mega mindy,tijger,clown.............en nog veel meer.


Kijk ook eens op mijn hyves..........tik clown kiekeboe in en je komt zo op mijn hyvespagina!!!

Mijn kvknummer:52103803.

Mijn agenda:

maart:
Nog te boeken op:
VOL!

April:
Nog te boeken op:

16 en 17 april.



mei:
Nog te boeken op:
7,8,15,28 en 29 mei.

Juni:
Nog alle weekenden beschikbaar behalve 25 juni.


In juli vanaf 4 juli t/m 15 augustus heeft clown kiekeboe vakantie.


Ik ben gediplomeerd pedagogisch medewerker kinderopvang en sociaal cultureel werker.



Groetjes clown Kiekeboe


meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Kinderfeestjes

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger