creatieve kinderfeestjes en workshops voor volwassenen

creatieve kinderfeestjes en workshops voor volwassenen Prijs: Zie omschrijving

Wil je weer eens wat anders op het feestje van je dochter?
Of een gezellige en creatieve workshop met je collega's of vriendinnen!
Dan ben je bij DOEN EN HEBBE aan het juiste adres.

Waar: In de omgeving van Veenendaal

Voor wie: Voor meisjes van 7 tot 77 jaar.

Wat gaan we doen: Ik geef verschillende workshops zoals je op de foto's kunt zien.
Er wordt bijvoorbeeld gewerkt met linten, fimo-klei en/of 35 soorten
leuke (kinder)kralen.
Ik garandeer dat iedereen naar huis gaat met een uniek en zelfgemaakt hebbeding.

Hoelang zijn we bezig: Ongeveer 1.5 tot 2 uur.

Prijs: v.a. € 11,-- p.p.

Cadeautje: Bij een feestje hoort een cadeautje, daarom krijgt je dochter van mij een mooie
KIKA beer cadeau als ik een workshop bij jullie mag verzorgen.

Voor informatie: kan je mailen naar info@doenenhebbe.nl , bellen naar: 06-55374305 of je kan op mijn website kijken.
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Kinderfeestjes

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger