Nagelstyliste geeft kinderpartijtje bij u aan huis

Nagelstyliste geeft kinderpartijtje bij u aan huis Prijs: Zie omschrijving

Ik ben wendy, nagelstyliste en woon in Velp. Heb eerder gewerkt als gastouder , dit is dan ook de reden dat ik op het idee kwam om ook kinderpartijtjes te doen.

Een kinderpartijtje kan vanaf 6 jaar.
Minimaal 5 en max 10 kinderen
Kosten zijn 10.00 p.p. inc kado voor de jarige.
Tijd 3 uur.

Als u zorgt voor een tafel waar iedereen kan zitten, iets lekker en iets te drinken dan zorg ik voor de rest!
Ik begin door mezelf voor te stellen en uit te leggen wat een nagelstyliste doet. Daarna geef ik ze uitleg over wat we allemaal gaan doen
De kindern krijgen ider een wieltje met nagels om te lakken en te versieren en steentjes op plakken. Ook heb ik het konad stempelsysteem mee, zodat de kinderen daar ook mee kunnen expermineteren. Ik zorg voor kindernagelak wat makkelijk van vingers/handen/gezichten te verwijderen is.

Uiteraard zal ik ze daar bij helpen en het voordoen!
Daarna kunnen de kinderen als ze willen hun eigen nagels versieren.
De jarige mag kiezen; of ze versiert haar eigen nagels of ik doe dat voor haar.
Aan het eind van de dag krijgen ze alleen een nagelcertificaat met daarop hun namen en datum van het partijtje.

Als u meer informatie heeft kunt u mij mailen : wendy@atalanta-nailstyling.nl.

Belangrijk is dat u de leeftijd van de kinderen in vermeld, zodat ik kan inschatten wat ze leuk vinden.

Groetjes,
wendy
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Kinderfeestjes

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger