Kinderfeestje of kinderworkshop, kom bij 't Schildersezeltje

Kinderfeestje of kinderworkshop, kom bij 't Schildersezeltje Prijs: N.o.t.k.

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief kinderfeestje dan ben je bij mij zeker aan het goede adres.

Je kunt al bij mij terecht voor kinderfeestjes en workshops voor kinderen vanaf 5 jaar.

Ik doe dit nu al een aantal jaar en heb ook een jaar of 3 in een hobby/kunstschilder winkel in de binnenstad van Harderwijk gewerkt.
Sinds kort werk ik ook als vrijwilligster voor de Brede School in Stadsdennen, daar verzorg ik samen met mijn moeder de schilderlessen voor kinderen in de groepen 1-3. Dus echt de allerkleinsten!!

Als je bij mij een kinderworkshop of feestje wil organiseren, kan dat bij mij thuis. Dit houdt dus in dat je thuis lekker geen rommel hebt.

Je kan bij mij komen mozaieken, schilderen, versieren en plakken of een combinatie van alles.

Verder zorg ik er ook altijd voor dat ik de kamer gezellig aankleed met ballonnen en slingers en is er natuurlijk ontvangst met (kinder)champagne.
Tijdens het feestje krijgen de kinderen ook een lekker snoepje, drinken en een zakje chips.
Daarnaast is er de mogelijkheid om er taart of een chocoladefontein bij te regelen, dit dan wel tegen een meerprijs.

Kortom er kan van alles. Ook een feest in thema is geen probleem.
Een feestje duurt gemiddeld 2 uur en is incl. alle materialen en drinken, snoep en chips.
Je kan bij mij terecht vanaf 4 kinderen.
Een feestje is er vanaf € 10,- per kind. ( de prijs voor een feestje ligt aan het type materiaal)

Wil je meer weten of een feestje plannen?

Mail of bel me dan gerust.
Tip: Je kan bij mij ook terecht voor een gezellige vrijgezellen- of familiedag. Ik organiseer ook workshops voor volwassenen.
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Kinderfeestjes

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger