Kinderfeestje - Sieraden, zeepketting of veterketting maken

Kinderfeestje - Sieraden, zeepketting of veterketting maken Prijs: € 12,50

Bent u op zoek naar een origineel kinderfeestje? Ik geef diverse kinderworkshops in Duiven en omgeving!

Workshop veterketting maken

Deze workshop is geschikt voor kinderen vanaf 9 jaar!

Tijdens de workshop maken de kinderen zelf een prachtige ketting van een suède-look veter waar ze diverse zilverkleurige bedeltjes en grappige, kunststof kralen aan bevestigen.
De kinderen kunnen inspiratie opdoen bij de voorbeeld kettingen die ik mee neem. Na een korte uitleg mogen zij zelf aan de slag gaan. Omdat de kinderen met behulp van een platbektang de bedels aan veterklemmen gaan bevestigen, is deze workshop geschikt voor kinderen vanaf 9 jaar. Voor jongere kinderen is deze techniek te moeilijk.

Workshop zeepketting maken

Heel erg leuk en heel erg hip: een workshop zeepketting maken!

Ik laat zien hoe je zelf zeep kunt maken, hiervoor maak ik graag gebruik van de magnetron van de gastvrouw. Daarna mogen de kinderen zelf 3 zeepjes uitkiezen uit de voorraad zeepjes die ik meeneem. Ze kunnen kiezen uit diverse kleuren en vormen. Daarna kiezen ze de kralen uit die ze willen verwerken in de zeepketting, de kleur waxkoord en een lintje. Daarna gaan we aan de slag!

Onder mijn begeleiding maken de kinderen zelf een zeepketting. Ze kunnen inspiratie opdoen bij de voorbeeld zeepkettingen die ik meeneem. De kinderen hebben allemaal een leuk aandenken aan het feestje, want ze mogen uiteraard de zeepketting mee naar huis nemen en bijvoorbeeld in hun slaapkamer ophangen.

Zeepkettingen zijn decoratief en ruiken heerlijk!

Voor alle workshops geldt:


Het minimum aantal deelnemers voor een kinderworkshop is 4 kinderen, het maximum aantal is 8 kinderen. De workshop duurt ongeveer 1,5 uur. De prijs is 12,50 Euro per kind, inclusief alle materialen.

De kinderworkshops geef ik op woensdagmiddag, vrijdagmiddag of zaterdag en worden gegeven op locatie, bijvoorbeeld bij een jarige job thuis. De locatie kan zijn in Duiven (Gelderland) en omgeving, tot maximaal 30 kilometer van Duiven. Woont u verder weg, mail dan voor de mogelijkheden.

meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Kinderfeestjes

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger