schminken glittertattoo's bellypaint kinderfeestjes

schminken glittertattoo's bellypaint kinderfeestjes Prijs: € 15,00

Schminken is mijn hobby en ik wil deze graag uitoefenen.
Ik gebruik schmink van het merk grimas dit is op waterbasis en makkelijk uit te wassen. Deze schmink blijft goed zitten.
Verder kan ik ook glittertattoo's zetten die helemaal hot worden deze zomer!!!!!(ik heb 13 kleuren)
Voor het schminken moet je uitgaan van ongeveer 8 kindjes in een uur die dan mooi geschminkt zijn.

Ook heb ik enkele bellypaints gedaan waarvan er 1 te zien is op mijn foto's. Dit vind ik leuk om te doen.
Hiervoor reken ik ongeveer 2,5 uur.

Verder bereken ik 15 euro per uur, hier komt ook mijn reistijd bij.
Ikzelf woon in oss en ben werkzaam rond oss, denbosch en nijmegen.

De foto's zijn allemaal door mijzelf geschminkt. Ik heb de laatste tijd geen nieuwe foto's meer gemaakt.
Heb je intresse mail of bel mij
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Kinderfeestjes

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger