Sieraden workshop op je kinderfeestje in Arnhem !

Sieraden workshop op je kinderfeestje in Arnhem ! Prijs: Zie omschrijving

Op zoek naar een leuke invulling van het kinderfeestje van je dochter? Wat dacht je van een workshop sieraden maken?

De workshop is voor kinderen vanaf ongeveer 6 jaar.
Tijdens de workshop maken de kinderen zelf een prachtige ketting met een mooie bedel als blikvanger en een armbandje van grappige kunststof of houten kralen in de kleur die ze mooi vinden.
Inspiratie kunnen de meiden opdoen van de voorbeeld sieraden die ik ze laat zien.
Komt er een jongeman mee op het kinderfeestje ? Dan mag hij een stoere sleutelhanger en boekenlegger freubelen.

Voor het feestje kom ik met alle benodigdheden bij je thuis, in Arnhem of omstreken (vraag naar de mogelijkheden). Ook is het mogelijk om de workshop bij mij thuis te volgen, in Arnhem-Zuid.

De prijs is 12,50 Euro per kind, inclusief alle materialen en een cadeautje voor je jarige en een handgemaakte armband voor mama !

De kinderworkshops geef ik op woensdagmiddag, vrijdagmiddag of zaterdag.
Groepsgrootte: minimaal 4, maximaal 10 kinderen
Een workshop duurt ongeveer twee uur.

Mail gerust voor meer informatie!

Tevens verzorg ik workshops sieraden maken voor volwassenen.

Groetjes en tot ziens, Marjolein Rietman
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Kinderfeestjes

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger