Bellypainten Bellypainting Zwanger Gipsbuik

Bellypainten Bellypainting Zwanger Gipsbuik Prijs: € 50,00

BELLYPAINTING
Een mooi aandenken aan je zwangerschap, want die negen maanden gaan zo voorbij!
Een bellypainting is natuurlijk ook geweldig om kado te geven!Van de bellypainting worden foto's gemaakt die je kan gebruiken voor het geboortekaartje of om uit te vergroten op canvas voor de kinderkamer.

De bellypainting duurt ongeveer twee uur en kost € 50 euro. Als de afbeelding gecompliceerder is en langer duurt dan twee uur, dan kost het na de twee uur € 15,- per 15 minuten extra. Maar dit komt zelden voor en bovendien zal ik van te voren aangeven of de afbeelding langer dan twee uur duurt.

Een uitgebreide bellypainting is natuurlijk ook mogelijk, hierbij wordt de gehele voorkant en eventueel je armen beschilderd. Ik kan geen exacte tijdsduur geven voor een uitgebreide bellypaint omdat dit afhankelijk is van de complexiteit, maar het zal ongeveer rond de 2,5 a 3 uur zijn.
Een uitgebreide bellypaint kost € 70,- inclusief foto's en exclusief reisvergoeding.

GIPSBUIK
Een 3D herinnering aan je zwangerschap, negen maanden vereeuwigd.Omdat er aan een gipsbuik nog moet worden gewerkt na het gipsen, maak ik deze alleen bij mij thuis en niet op locatie.We beginnen met het kiezen van het model van de gipsbuik dat je wilt hebben. Het zetten van de gipsbuik duurt ongeveer een uurtje. Daarna zal ik de gipsbuik mooi egaliseren en beschilderen of mozaïeken. Zodra de gipsbuik af is zal ik een e-mail sturen en kan je deze komen halen, dit zal ongeveer zeven dagen zijn.Kijk voor meer informatie of voor prijzen op www.belle-y-baby.com
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Kinderfeestjes

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger