Leuke kinderfeestjes, ook voor een kleiner budget!

Leuke kinderfeestjes, ook voor een kleiner budget! Prijs: Zie omschrijving

Leuke kinderfeestjes kosten vaak veel geld en in deze tijd valt dat niet mee. Wilt u toch een leuk feestje voor uw kind en niet teveel geld kwijt zijn? Dan bent u bij mij aan het goede adres!

Voor 15 euro per uur kom ik uitgebreid schminken en / of glittertattoos zetten. Binnen Almere is dit inclusief reiskosten. Kleine schilderingen op hand of armen zijn ook mogelijk. Schmink en schilderingen worden met speciale fairydust afgewerkt voor een optimaal effect! Kinderen kunnen uit diverse voorbeelden kiezen of zelf wat verzinnen.

Voor 8,50 euro per kind kunt u een leuke creatieve activiteit kiezen voor op het partijtje, waarmee de feestgangers fijn ongeveer 1,5 a 2 uur mee bezig kunnen zijn. Afhankelijk van de leeftijd van de feestgangers kunt u kiezen uit diverse activiteiten. U kunt kiezen uit bv. Manga tekenen, een schilderij maken, sieraden maken, een masker maken of een memobord maken. De activiteiten worden door mij begeleid en na afloop hebben de kinderen een mooi resultaat en herinnering aan het feestje. De prijs is inclusief materiaal en reiskosten binnen Almere.
Voor dit bedrag heeft u ook al een echte meidenparty met nagellak en make-up.
De meiden mogen hierbij elkaars nagels doen en kunnen hierbij kiezen uit een vele kleuren nagellak, er zijn vijlen aanwezig, nagelolie en handcreme. De nagels van de jarige worden door mij gedaan. De nagels worden versierd met mooie nagelstickers en tenslotte gaat hier een topcoat overheen.
Hierna mogen ze elkaar of zichzelf opmaken en uiteraard wordt de jarige door mij opgemaakt. Er is keuze uit diverse make up met ter afsluiting een lekker luchtje. Succes gegarandeerd!

Er is veel mogelijk, dus mail (of bel) voor meer informatie, ik beantwoord graag uw vragen!
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Kinderfeestjes

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger