clown kokkie (een clown hoeft niet perse duur te zijn)

clown kokkie (een clown hoeft niet perse duur te zijn) Prijs: Zie omschrijving

u kunt clown kokkie voor verschillende dingen vragen. naast kinderfeestjes kom ik ook op braderie, rommelmarkt, opening, dorpsfeest etc etc om ballonfiguren te maken

ook kan ik een paar goocheltrucks en verwerk deze in een klein showtje die ik vaak op kinderfeestjes doe.

clown kokkie is erg geduldig, en maakt vaak een blunder maar , vaak met hulp van de kinderen komt alles weer goed.

Clown Kokkie is o.a. bekend van de maandelijkse kinderkerk in vrije bapt gem Bethel in Drachten.

de tariefen van clown kokkie verschillen hier en daar.
alle tarieven zijn inclusief martriaalkosten exclusief reiskosten 25 cent per km



kinderfeestjes (+/_ 1,5 uur) 35,00

kinderfeestje met cursus ballonfiguur maken 45,00 (vanaf 10 jaar)

Bij bedrijf of vereniging ballonfiguren maken 150,00 per dagdeel (middag, ochtend, avond)

of 50,00 per uur (minimaal 1,5 uur)



ballonpilaar (per stuk) 25,00
aan ballonpilaren zitten voorwaarden, ivm mijn kleine auto kan ik ze niet brengen, of ik maak ze op de bewuste plek zelf, of ze worden gehaalt. (formaat is ongeveer 200x50x50 cm) geef ruim van te voren de gewenste kleur door ivm bestelling martiaal.

clownkokkie.tk
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Kinderfeestjes

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger